INFORMACIÓ

El Grup va néixer l'any 2003, amb l'esperit que tothom pogués compartir amb nosaltres les sortides que periòdicament fem.
Normalment realitzem una sortida matinal o d'un dia amb caràcter mensual i amb desplaçaments amb cotxe relativament curts.
Un cop l'any fem una sortida més grossa a alta muntanya que pot durar varis dies.

Per posar-vos en contacte amb nosaltres podeu trucar als següents telèfons:
Blas 690383009 Eva 661452566 JoanCarles 610767830 Ponç 635614101 Enric 676022700 Yolanda 616399555 Juanmi 607849887 Jordi 619384049 Josep 686356490

Begur és autèntic! - bagum’va / VaBeguR

LES NOSTRES SORTIDES

Els Perduts de Begur

dimarts, 27 de setembre del 2011

PER LA COSTA DE BEGUR

Bona tarda i bona cuina.

La sortida dels Perduts d' aquest diumenge 25 de Setembre ha sigut, com sempre, a les vuit del matí des de la Font de Baix. Ens hem reunit vint i sis excursionistes, la majoria mainada. El temps ha estat força bo, ennuvolat a estones i de tant en tant sol.
Hem començat pujant, com sempre, per el carrer de la Creu, la Font de la Salut, fins cent metres abans del Mirador de la Guàrdia. Baixant per el corriol fins el Rech de Ses Graies, on malauradament hem tingut una baixa, la Nuri ha caigut i s' ha fet mal al genoll, arribat a aquest punt uns quants excursionistes hem anat a veure l'entrada de les coves obertes de Ses Graies, els demés hem aprofitat per descansar i fer la xerradeta. Hem continuat fins a
la piscina del Cau, on hem esmorçat, gaudint del mar i de la piscina. Després continuem cap al port de Fornells, Cala Malaret, Port d' Esclanyà fins arribar a la platja d' Aiguablava, on els més valents s' han banyat (només els nens i nenes, els grans teníem massa fred). Després del bany hem pujat fins a Ses Falugues, que com sabeu és un corriol força pedrigolat i esgraonat cap al final, on hem trobat uns quinze o setze ciclistes que baixaven amb les bicis de muntanya, algun d' ells, segons les dones, estaven de molt bon veure. Seguint fins a dalt del cim de Ses Falugues on la meitat de nosaltres no hem baixat a veure les coves prehistòriques degut a que la baixada és perillosa, crec que s'hauria de fer un camí com hi era abans per poder accedir-hi com Déu mana, ja que les coves són de gran importància. Tot seguit continuem baixant tranquil•lament fins al Mas d' en Llord, on hem gaudit de la gran alzina on tota la mainada s'ha enfilat. I finalment pujant pel costat de la carretera arribem sans i estalvis al poble més maco del món, .... BEGUR.

El Club Excursionista Els Perduts de Begur felicita a tots els nens i nenes per el seu estat físic i comportament amb el medi ambient durant tota l' excursió, als pares i mares, i demés, esperant gaudir de la seva presència en les properes excursions.