INFORMACIÓ

El Grup va néixer l'any 2003, amb l'esperit que tothom pogués compartir amb nosaltres les sortides que periòdicament fem.
Normalment realitzem una sortida matinal o d'un dia amb caràcter mensual i amb desplaçaments amb cotxe relativament curts.
Un cop l'any fem una sortida més grossa a alta muntanya que pot durar varis dies.

Per posar-vos en contacte amb nosaltres podeu trucar als següents telèfons:
Blas 690383009 Eva 661452566 JoanCarles 610767830 Ponç 635614101 Enric 676022700 Yolanda 616399555 Juanmi 607849887 Jordi 619384049 Josep 686356490

Begur és autèntic! - bagum’va / VaBeguR

LES NOSTRES SORTIDES

Els Perduts de Begur

dilluns, 29 de maig del 2017

Travessa Vallter-Núria-Vallter 2017

Aquest diumenge passat 28 de maig, un grup de 10 persones vam anar a fer la travessa Vallter-Núria-Vallter.

Sortíem de Begur a les 6:30h amb una mica de boira i arribàvem a Vallter a les 8:15h amb un cel ben clar, ja es veia a venir que tindríem un dia esplèndid!
Tots teníem ganes de començar, agafem motxilla i sense perdre més temps, comencem a pujar per les pistes fins a l’antic Refugi de Ull de Ter per enfilar-nos cap al Coll de la Marrana. Per sorpresa de molts, encara hi ha força neu i abans d'arribar al coll, vam haver de travessar una gran taca de neu entre rialles i patinades.
Un cop a dalt, vam continuar el nostre camí i vam decidir parar per esmorzar i agafar forces. Sumem kilòmetres passant per Coll de Tirapits, Pic de Tossa del Gegant i quedem meravellats amb els Estanys, encara glaçats de Carançà.
El vent és fred i no ens podem entretenir gaire, anem cap el Coll de Nou Creus des d’on ja podem veure la Vall de Núria, però encara queda lluny. Baixant cap a la Vall trobem neu, corriols i salts d’aigua per tot arreu .
A Núria ens aturem a dinar i en una hora ens enfilem cap al Camí dels Enginyers.
Tornem a agafar el ritme i sense parar de caminar, visualitzem Queralbs i més enllà Ribes , però nosaltres girem cap a l’altra banda de la muntanya per continuar la ruta circular. Les vistes son impressionants, no podem deixar de mirar el paisatge i sense perdre la vista al camí; les marmotes i els isards ens vigilen al nostre pas.
Poc a poc arribem al Refugi de Coma de Vaca i travessem la seva interminable vall per desprès pujar fins al Coll de la Marrana i anar a trobar el mateix camí d’aquest matí i arribar al punt de sortida Vallter.
Ha estat una experiència magnífica, que de ben segur repetiré.
Bona sortida i millor companyia!!!

Fins la propera “Perduts”.